Homestay muslim di Melaka yang sangat nyaman ditambah pula dengan kolam renang, Jadi perhatian netizen

ANDA MENCARI HOMESTAY UNTUK MUSLIM YANG ADA KOLAM RENANG DI MELAKA? HANAKEEM HOMESTAY TEMPAT TERBAIK UNTUK ANDA BERCUTI BERSAMA KELUARGA DAN RAKAN.

#TMKTravel #TheMelakaKini
.
Bila bercuti di Melaka dengan family, mesti kita nak cari tempat rehat yang menggembirakan.  Sekarang ni, kalau tempat bercuti tu takde swimming pool , memang tak sah. Rasa tak sempurna aje, kan?
.
Sebab tu, siapa aje yang datang Melaka, khususnya untuk muslim, wajib menginap di Hanakeem Homestay. Banyak kelebihannya. Kita senaraikan lima yang paling utama.
.


PERTAMA, mestilah sebab ada kolam renang yang sangat luas. Size kolam 25 kaki panjang x 8 kaki lebar. Siap ada specific untuk kolam renang anak anak . Barulah lega mak ayah nak lepaskan anak anak mandi.  Kalau mak ayah pun nak join mandi ,kolam renang dewasa pun ada. Boleh nyelam lama lama. Lepas berenang, boleh duduk duduk tepi kolam sambil layan landskap homestay yang cantik ala ala bercuti kat resort 5 star gitu.
.


KEDUA, ada 5 bilik. Fuuh , ni memang best. Selalu bila book homestay, bilik ada 3 aje. Jenuh nak berebut bilik. Siap berlumba siapa cepat dia dapat. Tak pasal2 ada yang tarik muka masam. Tapi bila dah ada 5 bilik, Alhamdulillah. Tak lah kita akan berebut bilik. Bila nak berkumpul ramai ramai tu, boleh pilih bilik masing masing. Ada bilik yang ada aircond. Bagi yang tak tahan sejuk, boleh ambil bilik yang berkipas aje. Bilik semua katil baru, bantal baru, dan decoration yang cantik. Memang kalau tidur tu, insya Allah lena sungguh. Mimpi mesti yang indah2. Hihi
.

KETIGA, ada ruang tamu yang luas. Haa, kalau sebut pasal ruang tamu, mesti kita nak tempat yang lapang untuk berkumpul. Ye la, kita cuti ramai ramai ni sebab nak dengar cerita masing-masing. Kalau ambil hotel, tak merasa peluang nak membawang ni. Hihi. Sebab tu pilih Hanakeem Homestay, sangat lapang ruang tamunya siap ada sofabed dan TV Astro . Kat ruang tamu ni siap ada aircond 2.5hp tau. Fuuh. Memang nyaman dan sejuk. Silap haribulan,  tidur kat ruang tamu pun ada sebab nyaman sangat.
.

KEEMPAT, ada barbeque set. Bila bercuti , mesti kita nak buat aktiviti sama-sama. Paling best ialah memasak bbq sama sama. Tapi kadang tu, kita nak masak bbq, tapi takde disediakan bbq set. Alhamdulillah di Hanakeem Homestay ni ada bbq set yang agak canggih. Tempat BBQ boleh tutup. Orang kata, masak daging smokey. Fuuh. Admin dah cuba rasa masak guna bbq set bertutup ni. Daging bbq tu sungguh juicy , lembut dan berair. Sedap sangat. Merecik air liur teringat balik keempukan daging bbq. Sambil makan tu, kita boleh rehat rehat tepi kolam renang. Fuuh , memang perfect la.
.


KELIMA, dekat dengan tempat menarik. Bila sebut aje Umbai, mesti teringat ikan bakar kan. Ya, Hanakeem Homestay ni memang dekat sangat dengan ikan bakar yang popular di umbai ni. Tak sampai 5 minit pun. Lepas tu, kalau nak pergi pulau besar, pun sama. 5 minit aje dari Hanakeem Homestay. Nak pergi Bandar Hilir pun dekat aje, 20 minit aje. Dengan Ayer Keroh dalam setengah jam aje.
.
Haa. 5 perkara ni memang unik sangat . Susah nak dapat kat tempat lain melainkan di Hanakeem Homestay. Sebenarnya, banyak lagi kelebihan. 5 ni yang utama sahaja. Itupun dah buat rasa nak book cepat cepat. Ye lah, bila hujung minggu dan cuti sekolah aje, Melaka ni ramai sangat orang pilih jadi destinasi percutian. So, tak nak lah terlepas dari menginap di Hanakeem Homestay ni kan.
.
Bila anda baca sampai sini, mesti anda sangat berminat nak tempah dan nak tahu harga. Tahniah ! Berkat kesabaran anda, anda berhak tahu yang sekarang ni Hanakeem Homestay sedang buat promosi. Kita bagi diskaun RM250 kepada pelanggan yang buat tempahan dua malam. Harga satu malam hanya RM750 sahaja. Kalau dua malam , anda tak perlu bayar RM 1,500. Anda bayar hanya RM1,250 sahaja dan jimat sebanyak RM250!
.
Cepat cepat book tarikh anda. Kalau lambat lambat , nanti terlepas sebab orang lain dah book
.
Macamana nak book? Mudah sahaja. Tekan aje link ni dah automatik dapat whatsapp admin.  Tekan link ni tau.
.
www.hanakeem.com
www.hanakeem.com
www.hanakeem.com
.
Berikan admin tarikh yang dikehendaki, dan admin akan respon secepat mungkin.
.
Terima kasih ya.
.
p/s: boleh tolong admin, tolong klik LIKE dan SHARE posting ni ya. Kita sebarkan berita baik ni. Kalau kita tak dapat nak bercuti di sini, mungkin ada kawan kawan dan keluarga kita yang nak bercuti di Melaka memerlukannya. 🙂

Để lại một bình luận

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *